Müügitingimused

 

Veebipoe  RAJATISED.EE  (edaspidi  Veebipood)  omanik  on  OÜ  BRESPEN (registrikood 14185380), asukohaga Kurvi tee 410, Alliku küla, Saue Vald, 76403.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

 

Kauba saab kätte veebipoe laost, peale arve tasumist või muudel makseviisidel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

 

Kauba tellimiseks  tuleb  lisada  soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse  vormistamiseks tuleb täita nõutud  andmeväljad, valida  sobiv  makseviis ning edastada ostusoov .  Seejärel saadetakse e-maili aadressile info tellimuse kinnituse kohta ning kuvatakse tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

 

Kui  tellitud  kaupa  ei  ole  võimalik  tarnida  seoses  kauba  lõppemisega  või  muul  põhjusel, teavitatakse   sellest   ostjat   esimesel   võimalusel   ning   tagastatakse   tasutud   raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

 

Kauba kättesaamine

 

Kauba saab kätte veebipoe laost, vastavalt koostatud tellimusele. Ladu ei ole avatud igapäevaselt. Veebipood võtab ostjaga ühendust ning lepitakse kokku aeg millal kaup üle antakse.

 

Erandjuhul saadetakse ka kaup ostjale, vastava kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo edastatakse e-maili vahendusel.

 

Eestisisesed saadetised jõuavad  üldjuhul  ostja  määratud  sihtpunkti  3-7  tööpäeva  jooksul  alates müügilepingu  jõustumist.

 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt  toodetest  ei  pruugi  ostjal  taganemise  õigust  olla,  vastavad  tooted  ja  teenused  tuleb sellisel  juhul  loetleda  ning  need  peavad  vastama   võl aõigus seaduse   §  53  lg-s  4  loetletud tingimustele].

 

 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

 

14-päevase  tagastamisõiguse  kasutamiseks  ei  tohi  tellitud  kaupa  kasutada  muul  viisil  kui  on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

 

Kui  kaupa  on  kasutatud  muuks  otstarbeks  kui  on  vajalik  kauba  olemuses,  omadustes  ja toimimises  veendumiseks  või  sellel  on  kasutamise  või  kulumise  märke,  on  Veebipoel  õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba  tagastamiseks  tuleb  esitada  kauba  ostmisest  taganemise  avaldus,  mille  vormi edastab veebipood ning saata see e-posti aadressile info@brespen.ee  hiljemalt  14  päeva  jooksul  kauba kättesaamisest.

 

Kauba  tagastamise  kulud  kannab  ostja,  välja  arvatud  juhul,  kui  tagastamise  põhjus  seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14

päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

 

Veebipood  võib  keelduda  tagasimaksete  tegemisest  seni,  kuni  on  lepingu  esemeks  oleva  asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

Kui   ostja   on   sõnaselgelt   valinud   Veebipoe   pakutud   kõige   odavamast   tavapärasest   asja kättetoimetamise  viisist  erineva  kättetoimetamise  viisi,  ei  pea  Veebipood  tarbijale  tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 

Veebipoel  on  õigus  taganeda  müügitehingust  ning  nõuda  ostjalt  tagasi  kaup,  kui  kauba  hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.   Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@brespen.ee või helistada telefonil: 534 499 837 või 555 06 754.

 

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

 

Kui  Veebipoest  ostetud  kaubal  on  puudused,  mille  eest  Veebipood  vastutab,  parandab  või asendab  Veebipood  puudusega  kauba.  Kui  kaupa  ei  ole  võimalik  parandada  ega  asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress,   pangarekvisiidid)   ainult   tellimuse   töötlemiseks   ning   kauba   ostjale   saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

 

Veebipood  saadab  ostjale  uudiskirju  ning  pakkumisi  ostja  e-maili  aadressile  ainult  juhul,  kui ostja  on  selleks  avaldanud  soovi  sisestades  veebilehel  e-kirja  aadressi  ning  andnud  teada  oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

 

Kui  ostjal  on  Veebipoe  osas  pretensioone,  tuleb  need  saata  e-kirja  aadressile info@brespen.ee või helistada telefonil: 534 499 837 või 555 06 754

 

Kui  ostja  ja  Veebipood  ei  suuda  lahenda  vaidlust  kokkuleppe  teel,  siis  on  ostjal  võimalik pöörduda  Tarbijavaidluste  komisjoni  poole.  Menetlustingimustega  saab  tutvuda  ning  avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.